Reguli de acces

Vineri, 28 iulie 2017, începând cu ora 18:00, se deschid porțile celei de-a 12-a ediții ARTmania Festival, la care iubitorii de muzică și de artă se vor bucura de două zile de concerte, expoziții, evenimente culturale și de activări creative.

La ARTmania Festival 2017, fanii îi vor putea asculta în Piața Mare din vechea cetate a Sibiului pe unii dintre cei mai apreciați artiști ai momentului: Tarja, Lacuna Coil, Riverside, Beyond the Black, You And Me At Six, Devin Townsend Project, Walkways sau Coma.

Programul complet al concertelor din cele două zile de festival este disponibil aici: https://artmaniafestival.ro/program/

Reguli generale de acces la ARTmania Festival 2017 pentru publicul larg
Acces
Accesul publicului în perimetrul festivalului va fi posibil, pe 28 și 29 iulie 2017, în intervalul orar 18:00 – 00:00. Maratonul concertelor din Piața Mare va începe în fiecare zi de la ora 19:00.

Pentru a intra în spațiul special amenajat pentru festival, publicul trebuie să prezinte în momentul accesului pe porțile festivalului un bilet, un abonament sau o invitație valabilă ce poate fi folosită de o singură persoană, o singură dată.

ARTmania garantează veridicitatea și legalitatea unui bilet NUMAI dacă acesta este achiziționat DIRECT de la ARTmania, de la unul din punctele de vânzare sau de la reprezentanții OFICIALI: www.artmania.ro, www.artmaniafestival.ro, Eventim, My Ticket, Kompostor și Ia Bilet.

Persoanele care achiziționează bilete/ abonamente sunt rugate să verifice veridicitatea biletului în momentul achiziționării acestuia. Reclamațiile ulterioare NU vor fi luate în considerare. ARTmania NU va acorda despăgubiri pentru eventualele cazuri de fraudă.

În cea de-a doua perioada de pre-sale, prețul unui abonament este de 230 de lei, urmând ca la locație prețul să fie de 250 lei. Pentru această ediție, ARTmania Festival a pus în vânzare un număr limitat de bilete pe zi, la prețul de 140 lei.

Sumele aferente achiziționării biletelor NU se returnează decât în cazul ANULĂRII evenimentului.

BILETE ȘI BRĂȚĂRI. Pentru a putea intra în spațiul special amenajat pentru festival, publicul trebuie să prezinte în momentul accesului pe porțile festivalului un bilet, un abonament sau o invitație VALIDĂ, care poate fi folosită de o singură persoană, o singură dată.

Biletul/ invitația sau abonamentul va fi preschimbat în brățară de acces în momentul intrării în zona de festival și permit intrarea doar în zona de concerte şi la evenimentele conexe ARTmania Festival. Brățările nu sunt transmisibile către o altă persoană.

Biletele/ abonamentele/ invitațiile se pot preschimba în brățări și la centrul de informare a festivalului, ce va fi deschis pe toată durata evenimentului.

Info Point-ul ARTmania Festival va fi amplasat vizavi de Muzeul Național Brukenthal, Piața Mare, Sibiu și va funcționa în fiecare zi de festival, între orele 12:00 – 00:00.

Purtarea brățării este obligatorie pe toată durata festivalului, iar aceasta va fi verificată, atât la intrarea în festival, cât și în interiorul acestuia. Ruperea, deteriorarea sau pierderea brățării anulează dreptul de participare și accesul posesorului în festival. Pentru a reintra va fi nevoie de achiziționarea unui nou bilet și preschimbarea acestuia într-o nouă brățară.

Copii. Accesul copiilor sub 7 ani este gratuit dacă sunt însoțiți de un adult cu un bilet valid și cu o copie a unui act doveditor a vârstei copilului. Părinții sau însoțitorii sunt responsabili pentru siguranța copiilor, organizatorii nefiind responsabili pentru eventualele incidente. Este recomandată purtarea căștilor de protecție sau a dopurilor de urechi pentru copiii sub 10 ani. Organizatorii nu încurajează prezența copiilor foarte mici la astfel de evenimente, unde limita de decibeli ar putea crea efecte negative asupra auzului copiilor.

Accesul tinerilor participanți cu vârste cuprinse între 7 și 16 ani se realizează în baza unui bilet valid și este permis doar dacă sunt însoțiți de o persoană adultă cu un bilet/ abonament valid.

Doar persoanele de peste 18 ani au dreptul să achiziţioneze alcool sau ţigări, de aceea este obligatoriu ca participanții să prezinte, la cerere, un act de identitate valid.

Este interzis accesul cu cărucioare pentru copii. Excepție fac doar cărucioarele pentru persoane cu dizabilități.

Accesul cu animale de companie NU este permis în perimetrul festivalului.

Participanții la ARTmania Festival sunt obligați să se supună controlului corporal sumar și să permită controlul bagajelor. Participanții trebuie să dețină asupra lor un act de identitate valid pentru a face dovada vârstei legale.

Organizatorii își rezervă dreptul de a interzice accesul:
• Persoanelor agresive;
• Persoanelor aflate sub influența drogurilor sau alcoolului;
• Persoanelor care manifestă forme de comportament violent sau care îi deranjează pe ceilalți participanți;
• Persoanelor care contravin bunei desfășurări a festivalului;
• Participanților sub 16 ani neînsoțiți de un adult.

De asemenea, organizatorii îşi rezervă dreptul de a nu permite accesul în festival celor care refuză controlul de securitate sau persoanelor care sunt suspecte de punerea în pericol a celorlalți participanți sau a bunei desfășurări a festivalului. Fiecare participant este răspunzător pentru pagubele provocate.

Participanții la festival care observă eventuale incidente sunt rugați să se adreseze organizatorilor sau reprezentaţilor acestora. Echipa ARTmania se va afla la dispoziţia participanților pentru a ajuta la menţinerea bunei atmosfere şi pentru evitarea eventualelor situații neplăcute.

De asemenea, publicul ARTmania Festival este rugat să fie vigilent, să nu îşi lase lucrurile nesupravegheate, organizatorii NEFIIND RESPONSABILI pentru eventualele pierderi sau furturi.

Aparate foto/video. Este permis accesul cu aparate de fotografiat de orice fel, inclusiv DSLR profesional. Va rămâne interzis accesul cu orice fel de trepiede, blitz-uri detașabile, aparate de filmat și alte accesorii, în special de dimensiuni mari. Fotografierea este permisă numai fără blitz şi fără a deranja bunul mers al evenimentului sau spectatorii prezenţi la festival.

Intrarea cu obiecte de valoare în incinta festivalului sau lăsarea lor în grija altor persoane rămâne în răspunderea exclusivă a proprietarului. Organizatorii nu își asumă răspunderea pentru pierderea, deteriorarea sau înstrăinarea aparaturii foto/video aparținând publicului sau membrilor presei.

Este interzis accesul cu orice obiecte contondente sau care pot fi considerate periculoase, arme albe, bricege, lanțuri, orice fel de recipiente de sticlă (inclusiv sticle de parfum sau de cremă) sau metal, spray-uri (inclusiv spray-uri pentru autoapărare), bidoane de plastic, cutii de conserve, cutii de băutură, scaune, normale sau pliabile, banner-e susținute de bețe, lasere, lampioane chinezești, cărucioare, umbrele/ umbrele pliabile (recomandăm utilizarea pelerinelor de ploaie) și orice fel de substanțe interzise prin lege. Accesul cu medicamente este permis doar în baza reţetei medicale aferente.

De asemenea, este interzis accesul cu:
• Bagaje de mari dimensiuni. Dimensiunile acceptate pentru bagaje sunt 55 x 40 x 20 cm (dimensiunile acceptate și de companiile aeriene pentru bagaje de mână).
• Căști de motocicletă, bicicletă, scuter etc.
• Ghiozdane sau rucsaci voluminoși
• Cărucioare, skateboard-uri, trotinete, biciclete etc.
• Scaune normale sau pliabile

Obiectele de mari dimensiuni, de tipul celor anterior enumerate pot fi depuse la punctul de obiecte interzise din festival. Tot aici pot fi declarate și obiectele pierdute.

NU se vor primi spre păstrare în cadrul containerului pentru obiecte interzise:
• Alimente sau materiale toxice, inflamabile, explozive sau perisabile;
• Substanțe interzise prin lege, alcool sau alte materiale care sunt considerate periculoase pentru buna
desfășurare a evenimentului sau care pot pune în pericol buna stare a participanților;
• Obiecte valoroase precum bijuterii, bani, portofele, acte sau telefoane.

Recuperarea acestor obiecte se poate face până pe 30 iulie 2017, ora 02:00.

De asemenea, este interzis accesul cu alte materiale care pot fi considerate periculoase pentru buna desfășurare a evenimentului sau care pot pune în pericol buna stare a participanților.

Este interzis accesul cu mâncare și băutură în zona de festival. ARTmania Festival va pune la dispoziția participanților o zonă de food special amenajată, care va funcționa pe întreaga durată a evenimentului. Astfel, cei sosiți în Piața Mare din Sibiu se vor putea bucura de un spațiu dedicat preparatelor culinare și băuturilor, disponibile pentru toate gusturile și vârstele.

Plata cu FestiPay
La ARTmania Festival 2017, achiziţionarea de mâncare şi băutură în interiorul festivalului se va face prin sistemul FestiPay. Cardurile Festipay sunt vouchere de cumpărături electronice, parte a unui sistem de plată confortabil, cashless.

Cu acestea participanții la festival vor putea plăti rapid și ușor băuturile și alimentele luate din perimetrul festivalului, în limita sumei disponibile pe card. Cardurile Festipay nu vor fi valabile la punctele de merchandise al festivalului, aici plata efectuându-se numai în numerar.

Cum se foloseşte cardul. Cardul Festipay asigură o modalitate de plată fără numerar, rapidă şi simplă. Atunci când se dorește realizarea unei plăţi, utilizatorul trebuie doar să atingă terminalul de citire cu cardul său.

Suma maximă care va putea fi încărcată pe card va fi de 1.000 de lei. Soldul cardului poate fi încărcat numai în Lei.

Înregistrarea cardului Festipay. Cardul FestiPay este o modalitate sigură, pentru că orice posesor își poate dezactiva cardul dacă acesta este pierdut, iar soldul existent poate fi transferat pe un card nou. Pentru a putea face aceste lucruri, utilizatorul trebuie să își înregistreze cardul în prealabil. Soldul vechiului card va putea fi transferat pe noul card, dacă vechiul card a fost înregistrat și a fost anulat anterior. Transferul soldului se efectuează la punctul (punctele) de asistență tehnică („Credit Point” din perimetrul festivalului). În momentul transferului soldului, persoana care solicită transferul trebuie să se identifice cu un act de identitate (carte de identitate, pașaport) și acceptă că datele sale personale vor fi înregistrate (nume, adresă, numărul cărții de identitate sau pașaport numărul …, număr de telefon). Datele înregistrate în acest mod nu vor fi prelucrate, ci vor fi utilizate numai în conformitate cu prevederile legii CXII din 2011 privind autodeterminarea informației și libertatea de informare, precum și alte legi legate de acest subiect. În situația în care furnizarea datelor este refuzată, personalul de asistență de la Credit Point nu este obligat să efectueze tranzacția. În cazul transferului, utilizatorul este informat despre procedura de transfer și acceptă ca acesta să fie efectuat în conformitate cu termenii anterior menționați. În cazul unui card deteriorat, este necesar ca vechiul card să fie prezentat și anulat pentru achiziționarea noului card. Un card nou poate fi solicitat doar de la punctele de tip Credit Point, de la asistenți.

Cardurile Festipay pot fi înregistrate prin intermediul aplicației pentru mobil Festipay, pentru Android și iOS. Aplicația poate fi descărcată din Google Play Store sau din App Store.

Ridicare Carduri FestiPay, modalități de încărcare și de recuperare sold.
Preluare și încărcare. Cardurile FestiPay vor fi preluate gratuit și încărcate la punctele de încărcare semnalizate în acest sens (punctele “Credit Point” din perimetrul festivalului). Acestea vor funcționa în următorul interval orar:
• Joi (27.07.2017): 12:00 – 00:00
• Vineri (28.07.2017): 12:00 – 01:00
• Sâmbătă (29.07.2017): 12:00 – 02:00

Soldul poate fi reîncărcat în orice moment al evenimentului. Pentru încărcare se poate folosi numerar sau card pentru a încărca/ reîncărca acest card FestiPay.

Verificare sold. Soldul disponibil poate fi verificat folosind terminalele de citire existente la punctele de vânzare de mâncare și băutură. Verificarea soldului se face prin atingerea acestor terminale cu cardul Festipay. Soldul poate fi verificat și prin intermediul aplicației FestiPay.

Recuperare sold. Vizitatorii își pot recupera banii de pe cardul FestiPay în intervalele orare mai sus menționate, de la punctele de încărcare (punctele “Credit Point” din festival).

Soldul rămas pe card poate fi reconvertit în numerar la orice oră, pe toată durata ARTmania Festival, dar nu mai târziu de ora de închidere din ultima zi a festivalului (sâmbătă, 29.07.2017, ora 00:00). Soldul va fi rotunjit la suma cea mai apropiată de 1 Leu. Utilizarorului i se va oferi, de asemenea, o chitanță a retragerii.

Pentru evitarea aglomerării, utilizatorii sunt rugați să evite recuperarea soldului pentru ultimul moment din ultima zi din festival.

De asemenea, recuperarea soldului poate fi făcut și via smartphone, prin înregistrarea cardului cu care s-a efectuat plata în aplicația FestiPay (disponibilă pe iOS și Android).

Procedura via smartphone:
1. Se descarcă aplicația Festipay din App Store sau din Google Play Store ;
2. Se înregistrează cardul de festival contactless în aplicație prin introducerea seriei de pe card și a pin-ului
care este afișat pe chitanța care se primeste odată cu cardul;
3. Se selecteaza opțiunea “Request Refund”;
4. Se introduce nume și IBAN.

Banii vor fi returnați în contul bancar în cursul săptămânii imediat următoare festivalului.

Completarea online a formularului în aplicația Festipay se poate face până cel târziu luni, 31 iulie 2017, ora 23:59.

Returnarea banilor de pe un card pierdut/ furat/ deteriorat se va face numai în cazul în care cardul a fost înregistrat, în prealabil, în aplicația Festipay.

Zona de prim ajutor
În zona din stanga scenei se găseşte un punct de prim ajutor. În cazul în care nu participantul nu se poate deplasa, acesta este rugat să ceară ajutorul unui reprezentat al festivalului sau al agenţilor de pază.

Acces Gratuit pentru persoanele cu dizabilităţi
Persoanele cu dizabilităţi certificate au acces gratuit cu însoţitor sau fără, în baza unui certificatului VALID (este acceptată şi copia acestuia).

Obținerea accesului în festival pentru aceste persoane se va face la Info Point-ul ARTmania Festival din Piaţa Mare (amplasat vizavi de Muzeul Național Brukenthal) împreună cu un act de identitate VALID pentru persoana din certificat, cât şi însoţitorul său (dacă certificatul menţionează necesitatea unui însoţitor). Programul de funcționare al Info Point-ului: în fiecare zi de festival, între orele 12:00 – 00:00 (27-29 iulie 2017).

Încălcarea regulamentului poate atrage cu sine restricționarea accesului sau evacuarea din perimetrul festivalului.